Επιστροφές/ακυρώσεις – Τρόποι πληρωμής/αποστολής

Οι Μυρωδιές θέλουν να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με κάθε προϊόν που αγοράζετε, γι’ αυτό κάνουν κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχουμε γεύματα υψηλής ποιότητας. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι από τις αγορές σας για κάποιον από τους ακόλουθους λόγους, ευχαρίστως σας αντικαθιστούμε τα προϊόντα ή σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ:

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους ή την επιστροφή των χρημάτων σας: σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα, προϊόντα κακής ή ελαττωματικής ποιότητας ή παρουσιάστηκε λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση ή στην αποστολή. Σε αυτήν
την περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής ενός προϊόντος είναι εντός της ημέρας λήψης της παραγγελίας – αποστολής και παράδοσης της.

ΓΙΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ‘Η ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΚΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣΤΕ ΣΤΟ 210-9327597.

*Σημείωση: Στις τιμές που αναγράφονται δίπλα από κάθε προϊόν έχει ήδη υπολογιστεί ο εκάστοτε Φ.Π.Α. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς, την αρχική του συσκευασία και να μην έχει χρησιμοποιηθεί ή καταναλωθεί.

 

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Ο πελάτης δύναται να υπαναχωρήσει της πώλησης εντός 30 λεπτών από την ολοκλήρωση και λήψη της παραγγελίας καλώντας μας τηλεφωνικά στο 210-9327597. Η εταιρία δικαιούται να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος ΜΟΝΟ στην περίπτωση που δεν έχει καταναλωθεί το προϊόν και συνοδεύεται από την απόδειξη πληρωμής.  Τα χρήματα της επιστροφής αποστέλλονται
εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Παρακαλούμε αρχικά επικοινωνήστε μαζί μας για να αιτηθείτε αντικατάσταση προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων. Όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία. Είμαστε σε θέση να επιστρέψουμε χρήματα μόνο στη κάρτα που χρησιμοποιήθηκε αρχικά για να αγοραστεί το προϊόν. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση εγγράφως, στέλνοντας e-mail στο [email protected] . Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν τα ανωτέρω, η ΚΟΡΑΛΙΑ Α. ΛΙΓΝΟΥ ‘Μυρωδιές΄, δύναται να μη δεχτεί την επιστροφή.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: Ατταλείας 4, Νέα Σμύρνη.

 

 

ΤΡΟΠΟΙ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

1. DELIVERY
Η παράδοση των γευμάτων σας, γίνεται από διανομείς της εταιρείας μας.

2. ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

ΤΡΟΠΟΙ & ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ:

Τα προϊόντα παραδίδονται άμεσα μετά την επιβεβαίωση της πληρωμής και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, σε κάθε άλλη περίπτωση θα σας ενημερώνουμε για θέματα διαθεσιμότητας.
Η παράδοση γίνεται εντός 40 λεπτών από την λήψη της παραγγελίας. Δυνατότητα πληρωμής υπάρχει με μετρητά κατά την παράδοση, με τη χρήση πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών VISA, Mastercard, Αmerican express, UnionPay, Dinners club, Discover κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ή με ticket restaurant .Η Κοραλία Α. Λιγνού ‘Μυρωδιές’, χρησιμοποιεί το τυπικό πρωτόκολλο κρυπτογράφησης γνωστό ως Secure Socket Layer (SSL) για να κρατήσει τα στοιχεία της παραγγελίας σας ασφαλή. Εγγύηση Ασφαλών Αγορών έχει καθοριστεί για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείται με το mirodies.gr . Εάν οποιεσδήποτε μη εξουσιοδοτημένες χρεώσεις  εμφανιστούν στην πιστωτική σας κάρτα, ως αποτέλεσμα των αγορών με το mirodies.gr, θα πρέπει να ενημερώσετε τον παροχέα της πιστωτικής σας κάρτας, σύμφωνα με τους αναφερόμενους κανόνες και τις διαδικασίες.

Skip to content